Proslavljeni trener Zaviša Milosavljević savetuje fudbalere kako da ostanu u formi tokom karantina

S.M. – Bivši selektor reprezentacije Pakistana, srpski i borski trener Zaviša Milosavljević, u eksluzivnom intervjuu za najčitaniji pakistanski informativni portal The News, dao je niz saveta fudbalerima kako da ostanu u formi tokom karantina izazavnog virusom Covid 19. Prema Milosavljeviću, igrač treba da bude aktivan četiri ili pet dana nedeljno, odnosno da ima šest do osam treninga u ovakvom režimu.
-Cilj treninga je da se sačuva opšta izdržljivost i snaga – podseća Milosavljević koji je detaljnije objasnio same vežbe: Što se tiče treniranja u trenutnim uslovima, radi se u aerobnom režimu puls 140 do 160 u minutu, što praktično znači generalnu fazu priprema. Razvijanje opšte aerobne sposobnosti traje četiri do pet ponavljanja od osam do deset minuta trčanja. Izdržljivost u snazi radi se u tzv. kružnom treningu četiri do pet serija i deset do 12 vežbi-stanica. Rad-odmor je 30 sekundi. Puls 140 – 160 – navodi Milosavljević, podsećajući da je veoma važno obaviti ove treninge, jer je to osnova za prelazak na razvoj specifičnih sposobnosti za sledeću fazu priprema pred nastavak takmičenja.

Zaviša se početkom marta ove godine vratio iz Uzbekistana, gde je radio sa Ljubinkom Drulovićem u Olimpijskoj reprezentaciji te zemlje sa kojom je na prvenstvu Azije u Bankoku osvojio četvrto mesto.

Zaviša je, podseća reporter novina The News, bio trener reprezenetacije ove zemlje 2012. i 2013. godine, a posle se pridružio kirgistanskom klubu Dordom Biškek sa kojim je postao državni prvak, osvajač nacionalnog i super kupa. Zanimljivo je da je u Biškeku tada igralo više pakistanskih igrača koji prvi put postaju profesionalci igrajući kasnije u SAD, Bahreinu i u još nekim zemljama. Svi oni, kao i Nacionalni fudbalski savez Pakistana, na tome su zahvalni Milosavljeviću, jednom od najuspešnijih trenera Pakistana poslednjih godina.

 

 

solarismedia

Vesti iz istočne Srbije